Frakt og levering

Decorative flower

Frakt og levering

Hos Cushion Day ønsker vi å gjøre netthandel enkelt, sikkert og fleksibelt. Vi samarbeider med Posten/Bring for å tilby pålitelige leveringsalternativer over hele Norge. Vi jobber med bærekraftige fraktløsninger og benytter klimakompensert transport der dette er mulig.

Fraktpriser

  • Gratis frakt på bestillinger over 799 kr og fast lav fraktpris på 79 kr på alt annet.

Leveringsalternativer

  • Pakke til hentested: Få pakken din levert til nærmeste Post i Butikk eller pakkeboks og hent den når det passer deg. Du vil motta SMS og e-post når pakken din er klar for henting.
  • Pakke i postkassen: For mindre bestillinger leverer vi direkte i postkassen forutsatt at det er plass nok.

Leveringstid

Vi sender normalt bestillinger innen 1-2 virkedager. Hvis alle varer er på lager, kan vi ofte sende samme dag. Ved utsjekk får du full oversikt over leveringsvalg og forventet leveringstid.

Sporing

Du kan spore pakken din med sporingsnummeret som sendes til deg via SMS og e-post. Hvis du ikke har mottatt sporingsnummeret ditt, eller ønsker det sendt på nytt, vennligst kontakt oss på kundeservice@cushionday.no.

Uavhentede pakker

Pakker som ikke hentes innen angitt frist påfører oss kostnader. Vi forbeholder oss derfor retten til å belaste et gebyr på NOK 150 for uavhentede pakker. Vær oppmerksom på at uavhentede pakker ikke er dekket av angreretten.

Pakking og forsendelse

Alle bestillinger behandles og sendes mandag til fredag. Bestillinger lagt inn i helger eller på helligdager vil bli sendt neste virkedag. Vær oppmerksom på at behandlings- og leveringstider kan være lengre i ferieperioder og kampanjeperioder.